2007年10月31日 星期三

Med P @ NA halloween


Did one silly thing today - broke a mercury thermometer in the hospital today. XD Lucky that I was not the only one in the class who did so.

Went to celebrate Michelle's birthday. Then went back to Chinese University to attend general education tutorial class. I did commenting on Michelle's, Stephanie's and Lingling's presentation today. But afterwards, none of the medical students (except Szeto) in the class spoke. Well... please don't expect much on us. XD But Thomas and I actually DID learn a thing from our tutor today:

|GPA| is undefined

GPA does not have any absolute valve. XP

At night, as the president of MedP, I kinda grouped some Med1 to go to NA halloween party. We queued up for like 2-3 hours. We took the time to have a tour in NA campus. I love goofing around! Back to the haunted house, Raymond, Wilson and I were one team. I kept pushing Wilson forward XDD and Raymond was really hyper. But it was not scary at all when we medical students saw that really fake cadavars. We have dissected for too many times. ^^









LOL Check out more photos here.

Having slept for only 4 hours last night and the effect of alcohol, I slept immediately when I got home.

2007年10月29日 星期一

Pulse

是時候post下我最愛的神人--菅野洋子--一位天才作曲家,暫時不多作介紹。以下是她的作曲之一pulse,出自多年前的動畫macross plus。建議大家聽時閉上眼睛,感受一下自己和世界之間那微弱的脈搏。



整首曲的歌詞很短︰
On Your Shore
I Swear

Created from inside me
More than love, I trust
Wash away your pains, reach out to me

Whichever words you speak of yourself
Which came from the song of a god?
We are children of the same rhythm


To know you, to know a part of you
The smallest unit in the world

We knew we'd meet
A thousand years ago

It was in our genes
We are children of the same rhythm
We were together for a thousand years


第一次聽這首曲時,我在想像不同種族的人們零落地站在一個大草原上,雖然大家都不作一語,但都是關連著。縱使他們在世界裡都是只是一顆渺小的生命,但都有著各自的尊嚴。大家都呼吸著同樣的空氣,有著同樣的自由。
It was in our genes. We are children of the same rhythm. We were together for a thousand years.
每分鐘60-100下的脈搏,也是我們一直而來與生俱來的音樂。

2007年10月27日 星期六

練波

繼續九龍塘人萬歲﹗去咗屋企附近打波,感激CONNIE陪我練籃球﹗我會努力架啦,教練﹗入籃聲實在太動聽啦﹗超感動~~~

之後齊齊一身汗走去上語精,又係kcr撞到阿bir同阿池。阿池d gag愈黎愈爛啦…搞到我同阿bir好無奈…

如果每個星期六都可以咁hea就好~

2007年10月26日 星期五

對唔住GARY…
話陪你去參加sing con都冇去到…
十萬個對唔住﹗

2007年10月25日 星期四

我知你好錫我,不過你令我覺得有d辛苦啦…

將怨氣發洩係dissecting table上,吼~~~開始仲意一切用手唔用刀o_O

番到屋企見到d玫瑰花開得好靚,開心番下啦﹗

2007年10月24日 星期三

msf 2007 hightable dinner

終於到hightable啦,懶得去買衫所以穿番grad din個件算^^set番個豬腸頭因為呢個係我唯一自己識徒手set嘅頭。

九龍塘人萬歲﹗同daphne同shaw衡打的去YMCA,早到去影相。 貼番d我仲意嘅出黎先~

張偉杉﹗陳家煜﹗池偉健﹗ 超仲意呢張~

Dancing king Matthew
gag人擺gag post﹗XD 不過我真係唔搞gag,唔好一個gag記我咁耐啦matthew XD

溫柔好得意呀~~

好可愛呀~ 我作嘅新post,名為carina--bifurcation of trachea﹗不過carina個岩d,right bronchus應該係直d短d,lol

ann
雖然爆光,但係唔知點解我好仲意呢張~ ^^

carmen姐

許振輝+流口水中的馬家恩
KAREN,唔好同新PAEDI女神爭啦 XXD

自拍V^^

PAEDI女仔~ MED1女仔到齊,YEAH~~~﹗

最出眾嘅FFU1﹗love you all!

LING LING張張相都係呢個樣,好搞笑~

sharon bb~

shaw人~

陳莊重﹗﹗﹗太仲意叫佢中文名啦﹗XD

UGD組照 -- thomas & anthony
哈哈,上tutorial好似玩「誰是光」遊戲,有睇過櫻蘭高校男公關部嘅會明白

阿bir, gigi
黑白黑^^

司華 =D


zenith﹗不出我所料,佢今日真係穿呢d中古野,哈,best dressing實至名歸﹗


yeahyeah~ 上次一齊夜話同打winning打天光嘅一班人嘅型照~

同張偉杉扮型

扮完型扮lady~ (note: 唔係可愛=P)

jacky班代問咗一句︰「我駛唔駛矮d﹖」

吼~~~知你高啦甜品怪﹗

成熟嘅男人--周卓豪
成熟嘅男人當然要配淑女啦~ That is...

candy﹗﹗﹗
呵呵,MED 1 best couple代表﹗泳彤唔好咁灰啦XD 作為PAEDI女神,多一個豪仔都唔算多。XDD
其實本來best couple遊戲med 1仲有quini同alan,但係佢地竟然早走?!(btw,真係難得我冇俾人捉出去X))不過點夠stone同joyce爭,最sweet你地啦﹗﹗﹗

table 7!!! 主要係A&P,lol

抽獎環節,ICU出咗好多個人。不過係抽到d廁所泵呀、地拖頭呀、鮑魚刷呀…咁,呵呵~

連拍咗幾張gag相
呢張4個個樣都好得意呀~~~ ^^



lingling好冷靜,依然係呢個樣XDD

尋找媽媽記
RAYRAY爸爸+LESKI
爸爸望緊邊個﹖

搵緊人﹖

經史東同KAREN提點,PAEDI組仔組女終於搵到真媽媽yvonne lam過黎影相。大家齊齊叫「媽媽﹗﹗﹗」

同老公emily嘅結婚照~好sweet呀~~

我愛人2號--史塔﹗唔好俾emily知…

狠狠地拒絕我嘅fiona

呀~~~仲未同好多好多人影相呀﹗﹗

之後有miniball,呵呵,一次過收到3支花,yeah~﹗唯有點指兵兵。不過之後d花賣哂就冇再收花lu~鳴…不過都有跳。原來穿high heels去跳wartz真係難好多同累好多。

完咗就同ovs去咗海傍飲酒。繼續九龍塘人萬歲﹗4個一齊打的回家~ 阿池真係好爸爸。

hightable good job~~~

2007年10月23日 星期二

華爾茲速成班

今日好幸福。番下午ONLY~ PE有substitue,hea下hea下就完。之後又有A Shum嘅tutorial,真好﹗不過依家要好似入境咁check student id,A Shum真係神。

放學去咗學wartz,做咩今日不斷俾kitty恰﹖wartz basic step好易,不過學到轉身就好難lu~同張偉杉practice咗好耐都唔識。不過今日好叻女,同咁多人practice過都冇踩過人呀,大家明天可以放心。


男仔捉住女仔個scapula,女仔捉住男仔嘅deltoid

-- Matthew, Prisca

再見﹗絕望先生

上星期終於把兩套動畫看完,之後應該沒有時間追新番了。



如果要我推介一套今年的動畫給大家,我會首選今年秋季的再見﹗絕望先生。故事大概是說極度悲觀的男主角系色望當上2年23班的班主任,而班上又有許多怪人(如毫無存在感的班長,對尾巴有情意結的女同學等等),弄出許多笑話。雖然劇情聽起來好像很胡鬧,但要是細心看,你會發覺作者其實是在諷刺現今日本社會問題,而且針針到肉,有時我也不禁驚訝作者什麼可以把自己的不滿表達得這麼淋漓盡致。

雖然再見﹗絕望先生只有12集,但我已經習慣了它那奇特的表達方式。有時當我遇到一些不如意的事,心中也會學糸色老師大叫一句︰

絕望了﹗我對XXX絕望了﹗
真是一種很好的減壓方法。

external link: 再見﹗絕望先生官方網站

2007年10月22日 星期一

穿high heels做gym

哈,今朝我同蚩尢都走咗堂,唔知PAEDI坐咗幾多人呢﹖

lunch碌完FA,班PAEDI男人就去咗NA做gym,我就拉埋em同mandy陪我。哈~第一次穿high heels做gym。mandy做引體上升好好笑,你真係好可爰。XD 點解大家d Wartz有咁多個version,好難呀…做咩個時我中學PE堂唔教,走去做d無聊野。=_=

-----


喉嚨唔舒服咗成兩星期,仲要尋日health ex急速惡化我把聲,今朝又想嘔,嘩…唔好病﹗

-----


本小姐係走「型」嘅路線﹗

2007年10月21日 星期日

Canon in D major by Johann Pachelbel



It has got a nice piano version too. =)



But my favourite version is this. Somehow it just can't be posted...

世界的事物轉變得太快了,如果能把節奏調至跟《卡農》的旋律一樣,慢慢地改變我們過著的日子,那就好了﹗

-- Kanon, #14



Related post: --Reload

Chi's punishment

On 18th Oct, while we were having a little party, we played mahjong. We were good doctors in training that we didn't play money... but we gambled on hair instead. XD That is, when one lose, one needs to stick a tape onto one's leg and then tear it.

Soon after deciding this punishment, Chi lost to both Alex and Charles at one game...



Don't you just love the scream? XXD

2007年10月20日 星期六

外援﹗決戰雪埸

繼續同隻蟹搏鬥﹗

父母因為身體關係,唔可以食咁多蟹。唯有叫外援啦﹗

楠楠真識貨,不停叫孫子健俾蟹佢食,仲要第埋碟叫唔該。佢出世兩年都冇見過佢咁專心食野。

呵呵,咁又KO咗二萬YAN… 楠楠,記得大個請番我呀~

楠楠真係愈黎愈得意,愛死你﹗

父母回家

父母終於去完旅行番黎。果然冇我睇住佢地又發癲,買咗好多野番黎,弊在今次有好多都係唔食得,我又唔會捨得用/唔會用。話雖如此,其實都有兩喼野食,仲有一隻雪場蟹(大),佢地實行谷肥我,好心想本小姐嫁得出就唔好咁啦。XD

呼,一日俾我KO哂d和果子同蛋糕lu~仲食咗1/3隻蟹,好滿足呀~~~好,繼續努力﹗

2007年10月18日 星期四

P for party

第一次invite medic人回家玩。雖然得11個人,其實我自己都本身係打算呢個人數,可以玩得仲close =) 但係…真係變咗做radi組聚囉﹗XD


一班狗賊食狗餅﹗

Big thanks to Chi and Charles! And most importantly, thanks Matthew for helping out sooooo much!