2008年7月17日 星期四

武林夏水令

做SSM個時已經同史塔講好考完MB攜眷去海洋公園,結果拖下拖下,搞到我同Raymond去完北京、佢同Wilson去完加納先有得去。不過都好,有得玩武林夏水令。

一開始就去玩過山車。嗚,人地都話咗唔玩咯,你班衰人係要搞喊人先收手。

之後去睇海洋劇場Sea Dreams。呢種強調童真同夢想,咁似迪迪尼嘅﹖@@


食完飯玩咗一陣就去排夏水令。等咗三個鐘,唔好玩。好彩我地有大水槍,同d staff鬥射(其實都係得Raymond一個玩)。嗚,我都係排隊個時想幫手check下d水槍有冇問題,一拎起就俾個staff狂踫。嗚,我無辜架。仲要入到去玩個時個staff認得我,「咦係喎,你有水槍架喎~」係追住我黎射。衰﹗


又濕又累,去金鐘食晚飯。好彩有老豆呢個遙距美食指南,搵到蝦麵店。不過8點未到就賣哂蝦湯同喇沙湯= =,仲要落咗半道閘…好彩隔呢有間越旺,食完碗生牛肉湯河&咸檸七,充電~

thx 史塔 and Wilson for carrying the waterguns.

and sorry Fiona that I didn't go to your birthday party. 大家咁熟,在心中啦~之後補祝﹗

and happy four monthsary =)

沒有留言: